stappenplan

Een stap of een plan

Bepaal zelf of samen met ons, waar je onze expertise het beste kunt gebruiken. Dit kan een plan zijn van meerdere stappen. Maar het kan ook een enkele stap zijn om je merk op weg te helpen.

Stap 1. Waarin blink je uit?

We maken concreet wat je te bieden hebt, waarin je uitblinkt en hoe je dat aan de klant kenbaar kan maken. Lees meer » ...

Identiteit & Postionering o.a.:

  • In beeld brengen van identiteit en merkverhaal
  • Kritische vragen stellen over de klant, wat je deze belooft en wat je ervan kan waarmaken
  • Concreet maken waar je in uitblinkt, waarde toevoegt en hoe je dat duidelijk kan maken

Stap 2. Wat valt er te beleven?

Vanuit de klant kijken we naar je merk en brengen in kaart wat de klant daarbij ervaart. Lees meer » ...

Klantreis & User Experience (UX) o.a.:

  • In kaart brengen wat de klant bij je merk ervaart; de klantreis helpt daarbij
  • Verzamelen en inventariseren van beschikbare, relevante kennis over de klant en de behoefte
  • Een plan maken om toe te kunnen werken naar een positieve klantervaring

Stap 3. Wat heb je te vertellen?

We vertellen je verhaal en ontwikkelen de content, om je boodschap over te kunnen brengen. Lees meer » ...

Content & Verhaal o.a.:

  • Creëren van tekst en beeld, met gebruikmaking van bestaand materiaal
  • Organiseren van de inhoud en structuur en consistentie daarin aanbrengen
  • Content gereed maken om gebruiksvriendelijk overgebracht en vormgegeven te kunnen worden

Stap 4. Waar draait het om?

We verzamelen je ideeën en opvattingen en maken deze concreet, als basisgedachten van je merk. Lees meer » ...

Visie- & Conceptvorming o.a.:

  • De belangrijkste ideeën en opvattingen verzamelen, bundelen en in woord en beeld visueel maken
  • De visie omvormen tot concept en principes
  • Vastleggen van de principes als uitgangspunt, om verder inhoud, vorm en richting te kunnen geven

Stap 5. Welke vorm past daarbij?

We ontwerpen en geven vorm aan je merkverhaal, laten ons inspireren door de klant, content en concept. Lees meer » ...

Ontwerp & Vormgeving o.a.:

  • Je meenemen in onze denkrichtingen, plan en look & feel; content en concept zijn hierin leidend
  • Klantkennis gebruiken om de klant aan te spreken en de interactie aan te kunnen gaan
  • Ontwerpen in de vorm en stijl die het beste past bij merk én klant

Stap 6. Wat zijn de afspraken?

We bepalen richtlijnen voor het ontwikkelen en beheren van content en merkuitingen. Lees meer » ...

Beheer & Implementatie o.a.:

  • Bepalen en vastleggen van kaders en bundelen tot een framewerk
  • Ontwikkelen, implementeren en beheren van uitingen binnen dit framewerk
  • Houvast, duidelijkheid en eenduidigheid bieden voor het creëren van nieuwe merkuitingen

Stap 7. Testen, testen, testen

We toetsen en scherpen aan, voor een prettig verloop en een goede ontwikkeling van je project. Lees meer » ...

Leren & Verbeteren o.a.:

  • Toetsen, evalueren en aanscherpen voor, tijdens en na de projectrealisatie
  • Leren we van de ervaringen uit de praktijk, om de klant beter te kunnen bedienen
  • Adviseren en begeleiden bij de verbeterloop en sturing van je project

 

 

Meer weten over onze aanpak? Bel gerust of laat een bericht achter.

CONTACT