Merkstrategie, merkidentiteit
en rebranding
Ellie Cashman Design, Den Bosch
Wij ontwerpen woontextiel en muurdecoratie geïnspireerd op de natuurlijke, levende wereld. Onze prijswinnende ontwerpen verschenen in veel publicaties en we worden internationaal steeds meer bekend. Opdracht: Creëer voor ons een nieuwe identiteit, waarmee we mee kunnen spelen op de internationale markt.
De resultaten
Een internationale merkuitstraling
Van merkessentie tot visueel concept
Vanuit de essentie van het merk ontwikkelden we het visuele concept ‘from the darkness into the light’. Donkere decors met kleurrijke, barokke wallpapers en fabrics. De subtiele, voelbare printafwerkingen en kleuren stralen schoonheid en elegantie uit. En geven de nieuwe identiteit een internationale merkuitstraling.
Stappen: ID&Postionering; Visie&Concept
Een sterke merkpersoonlijkheid
Consistent en uniform voor alle media
Met de herdefiniëring van de Ellie Cashman Design identiteit, krijgt het merk een sterke merkpersoonlijkheid. Het nieuwe woordmerk en de algehele uitstraling is persoonlijk, vrouwelijk en eigenzinnig. We ontwikkelden heldere instructies, om de nieuwe identiteit voor alle media consistent en uniform te kunnen blijven houden.
Stappen: Ontwerp&Vormgeving; Beheer&Implementatie
Printmedia en packaging
Bijzondere eyecatchers
Onze focus lag volledig op de realisatie van printmedia en packaging. De ontwikkeling van alle digitale interactie lag in handen van Intracto.
Stappen: Ontwerp&Vormgeving; Beheer&Implementatie
Credits
Studio Nearest Neighbour: graphic design
Intracto: webdesign en development
Thomas van Oorschot: fotografie